طراحی بنر و پوستر توسط سایت گراپیک
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

طراحی بنر و پوستر توسط سایت گراپیک
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1400

بنر و پوستر روش انتقال پیام تبلیغاتی است که طرح گرافیکی دارد و شامل تصویر و متن است . امروزه بنرهای تبلیغاتی یکی از کارآمدترین و موثرترین روشهای تبلیغات است . ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیک و با شیوه هنری ، شمای کلی بنر می باشد. بنرها همانند پوسترها جهت تبلیغات طراحی و چاپ می گردند و پیام تبلیغاتی خود را در قالب یک طرح هنری و گرافیکی به مخاطب عرضه می دارند.

 

متون به کار رفته در طراحی بنرها اغلب تبلیغاتی است و از جملات زیبا و آراسته در آن استفاده می گردد. هزینه طراحی و چاپ بنرها معمولا از پوسترها ارزانتر هستند. بنر بیشتر استفاده تبلیغاتی و از نوع بیرونی دارد.

 

کاربرد های بنر

امروزه بنر به عنوان یکی از اصلی ترین ابزارهای تبلیغات شناخته شده است . بنر به علت داشتن مزایایی همچون ارزان بودن نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی ، چاپ سریع ، دسترسی آسان و تنوع زیاد ، کاربردهای زیادی دارد

تفاوت های بنر و پوستر

پوستر و بنر را می توان هر جایی که افراد گردهم جمع می شوند و در محل هایی که عبور و مرور مردم زیاد است، مثلا در خیابان، مکان های ورزشی و آموزشگاه ها نصب کرد. به همین دلیل شرکت های تبلیغاتی از آنها برای بالابردن موفقیتشان استفاده می کنند و در واقع از پر مصرف ترین و پر بازده ترین ابزار تبلیغات محسوب می شود.

پوستر و بنر از نظر عملکرد و هدف هیچ تفاوتی باهم ندارند. در یک نگاه کلی شاید تفاوت آن ها تنها در فواید و مضرات شان باشد. پوستر روی کاغذ چاپ می شود ودر نتیجه گران تر است. پوستر ها به جز در موارد خاص (کاغذهای با دوام وخاص) با دوام و خاص نیستند، در حالی که بنر از نظر مورد استفاده قرار گرفتن در محیط های باز و وسیع، بادوام تر و ارزان تر است. همچنین می توان بنر را در سایزهای بزرگ هم چاپ کرد.

بنابراین در مواردی که نیازی به دوام و ماندگاری تبلیغات نباشد، پوستر گزینه بهتری است. ولی وقتی مخاطبان وسیع تر می باشند، مثلا در کنسرت ها، بنر گزینه بهتری است. در نتیجه اصلا لازم نیست بین پوستر و بنر یکی را انتخاب کرد و می توان از هر دوی آن ها استفاده نمود. در محیط های باز از بنر و در محیط های کوچک و بسته از پوستر استفاده شود، زیرا بهترین بازده را خواهد داشت.

بنر با استفاده از دستگاه چاپ دیجیتال ابتدایی به وجود می آید، اما برای چاپ پوستر از چندین کاغذ و معمولا از کاغذهای رول استفاده می کنند.

معمولا بنر عریض تر از پوستر است، ولی در مقابل پوستر طویل تر از بنر است.

طراحی پوستر ها را می توان یک نوع تابلوی اعلانات موثری برای دیدن شدن تبلیغات ، آگهی نامه ، ترغیب ، شناساندن ، اعلام حضور ، تخفیفات ، معرفی کمپین ها دانست . شناخت سبکه های طراحی پوسترهای تبلیغاتی تاثیر به سزایی در دیدن خدمات و محصولات  یک مجموعه ، شرکت و یا یک برند را دارند.قابل توجه می باشد که استفاده از طراحی کاراکتر تبلیغاتی یا همان پرسوناژ تبلیغاتی ، نقش بسیار زیادی در دیده شدن و به یاد ماندن تبلیغات شما خواهد داشت که در این زمینه سایت گراپیک ایده می تواند شما را یاری نماید.

سبک طراحی بنر و پوستر

سبک طراحی نکته قابل بحثی می باشد که در کاربرد اصلی آن تاثیر به سزایی می گذارد. طراحی این رسانه را می توان بر اساس موضوع کاری به دسته بندی های گوناگون تقسیم نمود که معمولا متد تبلیغی یکی از پر استفاده ترین متدهای طراحی می باشد . لازم به ذکر می باشد که جایگاه نصب پوستر نیز می توان کاربرد های این رسانه تبلیغاتی را بالاتر ببرد.

 

کاربردها

جلب‌نظر رهگذران

تفهيم واقعيت يا انديشه‌اى به آنها

ترغيب آنها براى پشتيبانى از يک انديشه

براى معرفى يا آغاز يک فعاليت سودمند هستند

تبلیغات یک محصول ، فعالیت ، خدمات

اطلاع رسانی موثر

مشاهده نمونه کارهای طراحی بیلبورد ، پوستر ، بنر ، تراکت و خدمات طراحی گرافیک سایت گراپیک می تواند دید بازتری نسبت به طراحی پوستر به شما ارائه دهد.

 

ما با تجربه حرفه ای خود در امر طراحی می توانیم پوستری خلاقانه برای برند ، محصول ، خدمات و یا فعالیت شرکت و مجموعه شما با بهترین کیفیت و قیمت به ارمغان بیاوریم .

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.